2012. október 1., hétfő

Hastánc és jó alak



Sziasztok!


Egy újabb vendégposztot hoztam nektek! A mai téma a hastánc lesz. Pontosabban egy fogyasztó hastánc DVD-ről írok.



A Bookline.hu-n ezt olvashatjuk a DVD-ről:

„A művészi mozgás eme formáját keleten ezer éve gyakorolják, és ma is rendkívül népszerű világszerte. A hastánc nem csak az érzékiség és a nőiesség bemutatása, de egyszerű és hatékony módja az állóképesség megszerzésének is. A mozdulatok ritmusa, üteme, és sebessége optimális szintre emeli szívverését, elősegíti a kalóriák égését, kondicionálja érrendszerét. Stressz és kimerültség nélkül érheti el célját, egy olyan mozgássorozattal, melyet mindennap szívesen fog végezni.”

Elég egyszerűnek tűnhet a hastánc, de nem az! Én kipróbáltam és fárasztó, mondhatom. Összesen csak 35 perc, de olyan mintha legalább egy órát ugráltam volna. Nekem nagyon tetszik, élvezetes, vidám, mégis hasznos. Vettem is hozzá egy lila rázókendőt, így még élvezetesebb.


Videó:

Egy kis ízelítőt láthattok a Zsírégetős részből. Youtube-on fent van az egész.

Természetesen van Comb-fenék, Karok-has és Alapgyakorlatok verzióban is. Ezek is hasonlóan jók. Összegezve, Mindenkinek ajánlom ezt a mozgásformát!!!
Ti mit gondoltok a hastáncról, mint karcsúsító mozgásformáról?

Köszönöm a lehetőséget!
Puszi: Nóri (Weare not perfect blog)

1 megjegyzés:

Kriszti írta...

Életemben egyszer voltam hastánc bemutatón, de a kapcsolatunk akkor véget is ért. 30+ nők enyhén szólva kevés felesleggel a hasukon ott vonaglottak, miközben a feleslegük önálló életet élt.. Trauma volt :DD

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes