2012. július 28., szombat

MIÉRT NEM FOGYOK?

     Gondolom nem sok olyan nő él a világon, aki élete folyamán ne kezdett volna el bármilyen diétába. A legkecsegtetőbben kétségtelenül azok, amelyek a legtöbb kiló mínuszt ígérik egy hét alatt, nem is kell hibáztatni ezért senkit, szerintem mi már alapból így vagyunk bekódolva, hogy megyünk a szép ígéretek felé. Diétát pedig nagyon egyszerű google-on találni, szerintem már kismillió fajta létezik, a személyi edző álltal összeállított étrendet meg nem engedheti meg mindenki magának.

       Bevallom én is már nagyon sokszor belefogtam, majd buktam bele, tényleg rengeteg fajtát kipróbáltam egyikkel sem jártam sikerrel, vagy ha mégis később nem tudtam megtartani. Rá kellett, hogy jöjjek, tartós eredményt csak életmódváltással tudunk elérni. A MIÉRT-je pedig nagyon egyszerű: ha belefogsz egy diétába, netalán megvan a napi 900 kalória (ami már egészségtelenül kevés!) le fogsz fogyni, viszont ahhoz, hogy ezt meg is tartsd életed végéig napi 900 kalórián kéne élned! Hiába eszel a diéta után te normálisan, ügyelve miket viszel be, az 1000 kalória mégis +100 és így szépen lassan hiábavalóvá válik a koplalásod. Azt meg felejtsétek el, hogy életetek végéig 900-on éljetek, mert idővel olyan sorsra juttok, mint Isabelle Caro nyugodjon békében.




       Az egészséges életmódot nagyon sokan összekeverik a koplalással meg a diétával, holott köze sincs hozzá. Ez tulajdonképpen egy életmód, amelyre nehéz átállni, viszont hosszútávon a szervezeted ezt meg fogja háláni! A lényeg tulajdonképpen az, hogy a szemét kaját mellőzni kell! Értsd: fehér liszt, cukor, zsír, gyorskaja, cukros üdítők stb.  Ők felelnek egyébként a narancsbőrért is! Ez nem azt jelenti, hogy néha nem puszilhatsz be egy pizzát egy kólával vagy egy nagy cheesecake-t, hanem, hogy ezt mértékkel teszed, napi vagy heti mozgás mellett. Ha 1300 kalória alatt tudod tartani magad a szigorúbb értend után is, garantált, hogy nem fogjátok visszaszedni a felesleget! Persze itt nem azt kell érteni, hogy éjjel-nappal a kalóriákat meg a zsírtartalmat számolod egy ételben.. Én a Lifetilt fogyásos étrendjével kezdtem, az első 1,5 hónap után pedig már fejből tudtam,  hogy miket szabad mikor enni, mennyit stb. idővel ezek a dolgok tudatosulni fognak benned!

   
        A döntés pedig már a Te kezedben van, hogy melyik módszert választod!

Ti milyen diétákat próbáltatok már? 




2 megjegyzés:

agcsok írta...

Az elején én is gondba voltam mindig, mert először koplalni próbáltam, meg eldöntöttem, h mennyi ideig nem eszek ezt meg azt. Aztán körülbelül egy éve tudatosult bennem, hogy ezzel nem megyek sokra, sőt .. csak rosszabbat teszek. Ekkor már tudtam, h valamit másképp kéne. Amit ettem nem akartam változtatni, de csak mozgással nem mentem sokra. Szóval a mozgás mellé párosult az, h kevesebbet ettem, aztán pedig mellőztem a kenyeret. Nagyon ritkán eszem csak, és nem is kívánom és így lement rólam 4 hónap alatt 6 kiló. Sajnos a mozgást abba hagytam vizsgák miatt, de örülök, mert a helyes kajálással egy kiló sem jött vissza ! :)

Kriszti írta...

Azta, az szuper eredmény! Nekem néha azért hiányzik a kenyér, rozskenyér mehet simán. :)

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes