2012. május 11., péntek

Életjel

Sziasztok edzőtársaim! :)
Ne haragudjatok, hogy eltűntem egy ideje....sajnos ez a zh-és vizsgaidőszak már csak ilyen. Az edzéseim abszolút a legminimálisabb felhozatalban vannak jelen az életemben most, és nem tartottam okos dolognak arról írni, hogy hogyan nem edzek...és mennyi hülyeséget eszek mostanában...nem túl inspiráló és szégyenlem is magam rendesen....
Még van egy hetem a suliból...ha minden jól megy,akkor már csak két vizsgám lesz hátra júniusban, úgyhogy újra belevethetem magam az edzésekbe.
Igazából sokat nem változott a súlyom...stagnál....remélem nem híztam a sok csokitól.....:)
Ti hogy álltok a vizsgákkal, érettségivel, tanulással...no meg az edzéssel?? :)



Puszi
Barbi

2 megjegyzés:

Kriszti írta...

Remélem gyorsan vissza tudsz majd állni^^

Én hétfőn kezdtem az izmosítást, mindennap hullán jövök haza az edzőteremből, de már kezdem érezni a változást, még csak egy tökéletes bikini hiányzik :D

Flory írta...

én is elvesztettem megint magam....és sütizem...de hétfőtől új hét új erő :) várunk vissza itt és a másik blogon is!

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes