2012. április 13., péntek

Új edzések

Tegnap és ma kutakodtam kicsit a neten, új tornákra vágytam, új dolgokat akartam kipróbálni.
Olvastam néhány fórumot és oldalt, ahol próbáltam kiszűrni a vélemények közül, melyek a leghatékonyabb edzések a nagy többség szerint.
3 név szerepelt az abszolút kedvencek között: Norbi1-Fitness kickbox, Czanik Balázs- Hardcore Aerobik, Jillian Michaels- 30 day shred



Úgy döntöttem,hogy kipróbálom őket.
Norbit még tegnap teszteltem: Azoknak ajánlom,akik szeretnének jól megizzadni, na meg szerintem egy kis önvédelmi tréningnek sem utolsó :D

(részlet)


Czanik Balázst ma reggel próbáltam ki és hát mondhatom, hogy iszonyatosan megizzadtam főleg az elején....volt olyan rész ahol meg kellett állnom, mert nem bírtam tovább. Ezt azoknak ajánlanám, akik szeretnek szenvedni. A vége már nem volt annyira vészes( a kar és a has rész)

(részlet)


Jilliant pedig az előbb fejeztem be.Szerintem esti levezető edzésnek tökéletes, meg is izzadtam és fel is frissültem.

(1. rész teljes verzió)



Az étkezésről annyit írnék, hogy ma kezdtem kicsit keményebb diétába...Update 1 szerint.
Ráadásként kihoztam a könyvtárból A Norbi Titok könyvet, kíváncsi vagyok tud-e szolgálni nekem vmi újdonsággal! :)

Ti hogy álltok? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes